Aanmelden voor de nieuwsbrief en direct profiteren van 10%* korting    Nu aanmelden

Aanmelden voor de nieuwsbrief en direct profiteren van 10%* korting    Nu aanmelden

Levering

Waar wordt er bezorgd?

Levering vanuit onze online shop op www.soliver-online.be geschiedt uitsluitend in België. Als u vanuit een ander land wilt bestellen, kunt u via het vlaggetje onderaan de website uit de verschillende online shops kiezen. Binnen België leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het hoofdadres. Als factuuradres moet u in elk geval altijd uw woonadres vermelden. Terug naar de categorie Lees meer...

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Gratis bezorging vanaf €50, bestellingen <€50 worden bezorgd voor €2,95.
Extra prestaties die tot hogere kosten kunnen leiden, worden niet voor België aangeboden.

Onze vervoerder BPost

Gratis bezorging vanaf €50, bestellingen < €50 worden bezorgd voor €2,95. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen. Met Track & Trace kunt u de bestelstatus van uw pakket snel en eenvoudig controleren. BEKIJK HIER TRACK & TRACE Terug naar de categorie Lees meer...

VERZENDING ALS EXPRESPAKET

Is je verzending extra dringend? Bij verzending met DHL Express wordt je levering binnen de 1-2 werkdagen* gegarandeerd, voor zover je jouw bestelling hebt opgegeven vóór 14.00 uur. Deze service kost onafhankelijk van de grootte en het gewicht € 9,99 per bestelling. De precieze levertijd is afhankelijk van je postcodegebied, een overzicht vind je hier DHL EXPRESS postcodegebied Bij betaling via creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor de... Lees meer...

Levering op een afwijkend bezorgadres

Wij leveren uw pakket waar u maar wilt!* Voer het bezorgadres van uw keuze tijdens het bestellen in in het veld 'levering op een afwijkend adres'. Bovendien hebt u de mogelijkheid om uw factuur aan uw factuuradres of bezorgadres te laten sturen. Als u 'in het pakketje' selecteert, wordt uw factuur ook bij een afwijkend bezorgadres aan uw pakketje toegevoegd. Als u 'per e-mail' selecteert, ontvangt u de factuur uitsluitend via e-mail. De ontvanger van uw pakketje ontvangt een pakbon, maar geen... Lees meer...

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Direct nadat u uw bestelling hebt verzonden, ontvangt u een orderbevestiging.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, sturen wij u per e-mail een verzendbevestiging met Track & Trace. Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen. Uw bestelling wordt direct vanuit Duitsland verzonden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen.
Bij betaling met creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor de veiligheid van onze klanten en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verstuurd.

Wat gebeurt er als ik op het tijdstip van bezorging niet thuis ben?

Als de vervoerder u niet thuis aantreft, ontvangt u een niet-thuis-bericht waarop de volgende bezorgdatum wordt aangekondigd. Hebt u de mogelijkheid om het pakket binnen de 14 dagen bij het postkantoor of een afhaalpunt op te halen. Na die tijd wordt het pakket pas aan s.Oliver geretourneerd. Terug naar de categorie Lees meer...

Wat doe ik als mijn pakket niet aankomt?

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging per mail. Als uw pakket ondanks de verzendbevestiging niet binnen maximaal acht werkdagen bij u aankomt, kunt u contact opnemen met ons serviceteam

De ontvangen artikelen zijn niet juist of hebben gebreken

Als u een beschadigd of foutief artikel hebt ontvangen, vergoeden we het aankoopbedrag van het artikel zodra het in ons magazijn is aangekomen en wij de toestand van het kledingstuk hebben gecontroleerd. Stuur het artikel samen met het retourformulier uit het pakket aan ons terug, onder vermelding van de reden voor uw retourzending. Niet gevonden? Neem contact op met onze klantenservice. Wij doen dan ons uiterste best om u te helpen. Terug naar de categorie Lees meer...

Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen

Controleer uw postvak op een eventuele e-mail van ons met de mededeling dat een door u besteld artikel niet meer beschikbaar is. In dit geval vergoeden wij het aankoopbedrag van het betreffende artikel en de verzendkosten van uw bestelling via dezelfde betaalmethode die u bij het bestellen hebt gebruikt. Indien u geen e-mail hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Terug naar de categorie Lees meer...

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten