Aanmelden voor de nieuwsbrief en direct profiteren van 10%* korting    Nu aanmelden

Aanmelden voor de nieuwsbrief en direct profiteren van 10%* korting    Nu aanmelden

Betaling

Hoe kan ik een tegoedbon inwisselen?

Als u een tegoedbon wilt inwisselen, dient u de promotiecode in te voeren op de manier zoals wij hebben aangegeven - zonder spaties. Het best kunt u de promotiecode kopiëren en deze in het veld 'tegoedbon inwisselen' in het winkelmandje onder het totaalbedrag invoeren. Met een klik op TEGOEDBON INWISSELEN wordt de promotiecode gecontroleerd en in het besteloverzicht getoond. Werkt de promotiecode niet? Let op hoofdletters, kleine letters en spaties. Hebt u aan alle kortingsvoorwaarden voldaan?... Lees meer...

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij ons heel eenvoudig via een factuur, met PayPal of per creditcard betalen. Wij accepteren Visa en MasterCard. Betaling via koop op rekening (factuur) Indien u al in het klantenbestand van s.Oliver bent opgenomen, kunt u doorgaans ook via een factuur betalen. Voor betalen per factuur gelden echter wel andere maximumbedragen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, hoeft het factuurbedrag pas na uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te... Lees meer...

Bankgegevens

Maak het openstaande factuurbedrag over op de volgende rekening: s.Oliver Sales GmbH und Co KG KBC Bank IBAN : BE49 7310 3696 6671 BIC : KREDBEBB Om uw betaling correct te kunnen verwerken, dient u bij uw overboeking altijd het factuurnummer (RE.....) als omschrijving in te vullen. U vindt het factuurnummer bovenaan de factuur onder 'uw klantgegevens'. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u per e-mail een kwitantie. Terug naar de categorie Lees meer...

Ik heb geen factuur ontvangen

Tijdens het bestellen hebt u aangegeven of u de factuur bij het pakket of apart per briefpost wilt ontvangen. Eventueel ontvangt u de factuur binnenkort als briefpost. Natuurlijk sturen wij u ook graag een kopie toe. Neem contact op met onze klantenservice. Wij doen dan ons uiterste best om u te helpen.

Waar kan ik mijn openstaande facturen bekijken?

Bij MIJN ACCOUNT vindt u elke dag een overzicht van al uw bestellingen, alle openstaande factuurbedragen en het aantal gespaarde s.Oliver punten.
MIJN ACCOUNT is alleen beschikbaar voor geregistreerde klanten. Meer informatie over het registreren vindt u hier.

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten