VERZENDING | LEVERTIJDEN | BETAALMOGELIJKHEDEN

HOE HOOG ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Onze verzendkosten zijn 4,95 €, met een minimale bestelwaarde van 24 €.

Indien een expresverzending via DHL Express gewenst is, worden de te betalen verzendkosten verhoogd tot € 9,99, ongeacht de grootte en het gewicht.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen.

Bij betaling met creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor de veiligheid van onze klanten en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verstuurd.

Tijdens actieperiodes kan hiervan worden afgeweken. U krijgt de actuele levertijd tijdens het bestelproces te zien of dezewordt in uw winkelmandje weergegeven.

Bij betaling via creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor uw veiligheid en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verzonden. In dit geval wordt de toeslag natuurlijk niet in rekening gebracht.

LET OP HET VOLGENDE BIJ EXPRESBESTELLINGEN:

Bij een volledige retourzending worden deze kosten niet vergoed en moeten ze door u betaald worden.

Betaling vooraf is niet mogelijk bij expresverzending.

De precieze levertijd is afhankelijk van uw postcodegebied. Een overzicht vindt u hier, in het DHL EXPRESS postcode-overzicht.

Het is helaas niet mogelijk om via DHL Express parfum of aerosolhoudende stoffen te versturen.

WAT DOE IK ALS MIJN PAKKET NIET AANKOMT?

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging via e-mail. Als uw pakket ondanks de verzendbevestiging niet binnen maximaal vijf werkdagen bij u aankomt, kunt u contact opnemen met ons serviceteam.

WELKE BETAALMETHODEN ZIJN ER?

U kunt bij ons heel eenvoudig via een factuur, met PayPal of per creditcard betalen. Wij accepteren Visa en MasterCard.

BETALING VIA KOOP OP REKENING (FACTUUR)

Indien u al in het klantenbestand van s.Oliver bent opgenomen, kunt u doorgaans ook via een factuur betalen. Voor betalen per factuur gelden echter wel andere maximumbedragen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, hoeft het factuurbedrag pas na uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te worden voldaan. Indien u afzonderlijke artikelen van een bestelling terugstuurt, kan het aankoopbedrag van de reeds geretourneerde artikelen natuurlijk in mindering worden gebracht op het factuurbedrag.

Om deze, voor u als klant, zeer aantrekkelijke service aan te kunnen bieden, behouden wij ons het recht voor een adres- en kredietwaardigheidscontrole uit te voeren. Informatie op basis van mathematisch-statistische procedures met gebruikmaking van adresgegevens ontvangen we, bij bestellingen vanuit Nederland, van Focum België BVBA Bellevue 3 9050 Gent.

BETALING PER PAYPAL

Bij het kiezen van PayPal als betaalmethode in de check-out wordt u, na het klikken op 'verder', automatisch doorgestuurd naar de website van PayPal. Met PayPal kunt u heel eenvoudig onder vermelding van uw e-mailadres en uw wachtwoord betalen. Het betreffende bedrag wordt direct van uw PayPal-account afgeschreven en u ontvangt een kwitantie per e-mail.

PAYMENT PER CREDIT CARD

Wij accepteren de gebruikelijke creditcards Visa en MasterCard. Bovendien garanderen wij u dat zeer gevoelige informatie bij ons is beveiligd tegen toegang door derden, aangezien wij uw gegevens beschermen middels moderne techniek en alle gegevens versleuteld verzenden via een 128-bit SSL-verbinding.

Door het versturen van uw bestelling wordt het factuurbedrag op uw creditcard gereserveerd. Pas als de artikelen aan de vervoerder worden overhandigd, wordt uw creditcard daadwerkelijk belast. In geval van een retourzending zullen wij het aankoopbedrag onverwijld op uw creditcardrekening terugboeken na verwerking van de artikelontvangst.

BANKGEGEVENS

In geval van verlies van het overschrijvingsformulier verzoeken wij u de openstaande factuurbedragen over te maken op de volgende rekening. Let er in uw eigen belang op dat u als betalingskenmerk het betreffende factuur- en ordernummer invoert, omdat het van u ontvangen bedrag anders niet correct kan worden geboekt.

OVERBOEKINGEN

Rekeninghouder s.Oliver Sales GmbH und Co KG
KBC Bank
IBAN: BE49 7310 3696 6671

WAAR KAN IK OPENSTAANDE FACTUREN BEKIJKEN?

In MIJN ACCOUNT vindt u elke dag een overzicht van al uw bestellingen, alle openstaande factuurbedragen en het aantal gespaarde s.Oliver-punten. MIJN ACCOUNT is alleen beschikbaar voor geregistreerde klanten. Meer informatie over de registratie vindt u hier. Na ontvangst van een retourzending sturen wij een bevestiging met een overzicht van alle openstaande posten van de artikelen die tot dan toe zijn geboekt en besteld. Als u hierbij hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice .