Alle in de s.Oliver online shop aangekochte artikelen kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst kosteloos, met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker, aan het volgende adres retourneren: s.Oliver Online Shop Parcel4you P/A Antwerpen X Noorderlaan 395 2099 Antwerpen X Indien u de geretourneerde artikelen reeds hebt betaald, maken wij het bedrag onverwijld weer over op uw rekening. Indien u het factuurbedrag nog niet hebt voldaan, kunt u de prijs voor het geretourneerde artikel natuurlijk... Lees meer...
1. VERMELD DE REDEN VOOR RETOURNEREN: Voordat u het retourpakket dichtplakt, kunt u het best nog een keer nauwkeurig controleren of u de reden voor retourneren op het retouretiket hebt ingevuld. Een overzicht van redenen voor retourneren vindt u terug op pagina 1 van uw pakbon. 2. RETOURETIKET OPPLAKKEN: Verwijder het retouretiket van de factuur en plak het op de bovenzijde van het pakket. De oorspronkelijke adressticker moet worden verwijderd. Of u kunt het retouretiket over de adressticker... Lees meer...
Het kan tot wel 14 dagen na retourdatum duren, voordat het bedrag van de retourzending op uw rekening wordt bijgeschreven. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u een ontvangstbevestiging van uw retournering met een opsomming van de artikelen die u hebt geretourneerd. Voor elke terubetaling bij een retourzending wordt automatisch de betaalmethode gehanteerd die u bij uw oorspronkelijke aankoop hebt gekozen. Terug naar de categorie Lees meer...
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u een ontvangstbevestiging van uw retournering met een opsomming van de artikelen die u hebt geretourneerd. Indien u nog geen ontvangstbevestiging van uw retourzending hebt ontvangen, kunt u de verzendstatus bij de dienstverlener nagaan door het verzendnummer van uw retourzending op de website van uw dienstverlener in te voeren: Ga hier naar de Track & Trace van BPost Terug naar de categorie Lees meer...
Neem contact op met onze klantenservice. Wij sturen u zo snel mogelijk een nieuw retouretiket per e-mail.
Al uw geretourneerde artikelen worden grondig gecontroleerd en opnieuw verpakt. Indien er zich tijdens de verwerking van een artikel een fout of onduidelijkheid voordoet, wordt dit betreffende artikel afzonderlijk verwerkt. Hierdoor kan het gebeuren dat een artikel niet op de ontvangstbevestiging van uw retourzending wordt vermeld. Voor dit artikel ontvangt u een afzonderlijke ontvangstbevestiging van uw retournering. Indien u na 5 werkdagen nog geen informatie over het artikel hebt gekregen,... Lees meer...
Een artikel kan niet worden geruild. Indien u een artikel in een andere maat of kleur wilt ontvangen, dient u het opnieuw te bestellen.
U kunt uw pakket ook in een van onze s.Oliver stores* afgeven. Gebruik hiervoor de bij de bestelling geleverde retoursticker.
*Alle deelnemende s.Oliver stores vindt u in onze Storefinder met de keuzemogelijkheid 'Click & Collect'
Indien u een in onze online shop gekocht artikel wilt reclameren, kunt u een e-mail sturen naar service@soliver-online.be met toevoeging van : Voornaam, achternaam, adresgegevens, geboortedatum en eventueel uw klantnummer. Opdrachtnummer van de bestelling die het te reclameren artikel betreft of het factuurnummer. Artikelnummer van het te reclameren artikel of een exacte omschrijving. Reden van reclamatie (Hier bij voorkeur een korte omschrijving toevoegen. Leg uit waarom u het artikel wilt... Lees meer...