RETOURNEREN | RUILEN | KLACHT INDIENEN

WAT KAN IK DOEN ALS DE BESTELDE ARTIKELEN NIET PASSEN OF NIET NAAR WENS ZIJN?

Alle in de s.Oliver online shop gekochte artikelen kunt u binnen 14 dagen (na ontvangst) kosteloos terugsturen met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker.

Heeft u een nieuwe retoursticker nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice. Artikelen die zonder voorafgaand akkoord worden teruggestuurd, kunnen mogelijk niet worden toegekend en de verzendkosten hiervoor worden niet door ons betaald.

Na ontvangst van de artikelen zullen wij het bedrag onmiddellijk naar u terugstorten. Elke terugbetaling wordt automatisch bijgeschreven via de betalingsmethode die u hebt gebruikt om de oorspronkelijke aankoop te betalen. Dit geldt niet voor expreskosten – die zijn voor uw eigen rekening bij volledige retourzendingen.

Houd er rekening mee dat geretourneerde artikelen in een staat moeten verkeren die gelijk is aan normaal gebruik voor het keuren van de artikelen, zoals gebruikelijk in een winkel bij het passen. Bovendien moeten de artikelen voorzien zijn van de originele labels. In geval van verslechtering van de artikelen door verder gebruik behouden wij ons het recht voor de artikelen niet terug te nemen en dienovereenkomstig in rekening te brengen.

Geretourneerde artikelen worden grondig gecontroleerd en opnieuw verpakt. Indien zich tijdens de verwerking van een artikel een fout of onduidelijkheid voordoet, wordt dit betreffende artikel afzonderlijk verwerkt. Hierdoor kan het gebeuren dat een artikel niet op de ontvangstbevestiging van uw retourzending wordt vermeld. Voor dit artikel ontvangt u een afzonderlijke ontvangstbevestiging van uw retourzending. Als u na 5 werkdagen nog geen informatie hebt ontvangen over de locatie van deze artikelen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Als u een artikel wilt ruilen, stuur het dan binnen 14 dagen terug (zie hierboven).

Het artikel dat u wilt ruilen moet opnieuw worden besteld. Direct omruilen of verrekenen met een vervangend artikel is helaas niet mogelijk.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN KLACHT OVER EEN ARTIKEL WIL INDIENEN?

Over een in de s.Oliver online shop gekocht artikel kan binnen de wettelijke garantietermijn van 2 jaar vanaf de aankoopdatum een klacht worden ingediend. Stuur ons een e-mail met het bijbehorende factuurnummer en een duidelijke foto van de reden van de klacht.

Klachten over artikelen uit een store, van verkooppartners of andere online verkopers kunt u richten aan de betreffende store of verkoper. Ons online team kan u hierbij niet helpen noch de kosten vergoeden. Mocht u toch hulp nodig hebben, stuur ons dan een e-mail met uw kassabon/factuur en een duidelijke foto van de reden van de klacht naar: service@soliver.com. Ook hier geldt de wettelijke garantieverplichting van 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Een aankoopbewijs is daarom vereist.