BESTELLEN | ZOEKEN | FUNCTIES
HOE VIND IK MIJN GEWENSTE ARTIKEL?
De snelste manier is door de zoekfunctie rechtsboven te gebruiken. Voer de gewenste zoekterm – bijv. mantel of blouse – in het zoekveld in. De beschikbare artikelen worden direct weergegeven. Zoeken op artikelnummers en EAN is hier natuurlijk ook mogelijk.
In principe kan alles worden ingevoerd in onze zoekbalk. Wij tonen alles wat eraan gelinkt is om u een zo goed mogelijke selectie te bieden.
Voor een optimaal zoekresultaat kunnen meerdere zoektermen worden ingevoerd. Scheid elke zoekterm met een spatie. Combineer bijvoorbeeld de kleur of maat en de artikelgroep die u zoekt, zoals rode blouse of broek zwart.
De artikelweergave laat een vooraanzicht van alle artikelen zien. Daarnaast laat de artikelweergave van veel artikelen een achteraanzicht, ingezoomde weergave of gedetailleerde weergave zien. In de artikelbeschrijving vindt u alle relevante informatie, zoals stijl, kenmerken, materiaal en onderhoudsinstructies. Veel artikelen omvatten ook informatie over de pasvorm, maattabellen of onze FitFinder. Dit helpt u om de juiste maat te kiezen en helpt ons om retourzendingen te voorkomen.
HOE WERKEN HET WINKELMANDJE EN DE BESTELLING?
In het winkelmandje rechtsboven op de pagina worden altijd het huidige aantal artikelen in het winkelmandje en het totaalbedrag weergegeven.
Als u alle gewenste artikelen in het winkelmandje hebt gelegd, kunt u de bestelling afronden. Dit kan in enkele stappen: controleer alle geselecteerde artikelen in het winkelmandje en breng eventueel correcties aan. Klik op 'Naar de kassa' en kies tussen de knoppen 'Inloggen', 'Nu registreren' of 'Verder zonder te registreren' om uw persoonsgegevens in te voeren of naar het inlogscherm te gaan.
U komt dan na het selecteren van (1) het bezorgadres, de verzendmethode, het accepteren van onze algemene voorwaarden, (2) de betaalmethode en een eventueel afwijkend factuuradres bij (3) het besteloverzicht terecht. Hier kunt u nogmaals alle bestelgegevens controleren en eventueel wijzigingen of aanpassingen aanbrengen met een klik op de knop 'Wijzigen' of de bestelling annuleren (bv. door het browservenster te sluiten). De bestelling is pas volledig afgerond als u op de knop 'Nu betalen' klikt.
Als uw bestelling is geaccepteerd door het systeem, ontvangt u een automatische bevestigingsmail. Hierin wordt alles nogmaals samengevat. U ontvangt een verzendbericht met Track & Trace zodra het pakket ons logistieke centrum heeft verlaten.
KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?
Helaas kunt u geplaatste bestellingen niet wijzigen. Wij kunnen noch de maat en kleur van het artikel noch het bezorgadres en de betaalmethode wijzigen. Een artikel kan ook niet worden verwijderd. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN?
Zolang uw bestelling nog niet is verpakt, kunt u de complete bestelling of een enkel artikel annuleren. Neem hiervoor telefonisch met onze klantenservice. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING.
WAT IS DE REDEN VOOR HET ANNULEREN VAN MIJN BESTELLING OF PRODUCT?
Als wij uw bestelling hebben geannuleerd, komt dat meestal doordat het product plotseling is uitverkocht of door een voorraadfout tijdens het verpakken.
Het kan zijn dat de door u geselecteerde producten erg populair zijn en een bepaald product kort voor uw bestelling is uitverkocht. In uitzonderlijke gevallen kan de voorraad in ons systeem niet tijdig worden bijgewerkt, waardoor sommige bestellingen worden geannuleerd.
Als de producten nog op de website staan, kunt u proberen om een nieuwe bestelling te plaatsen. Als uitverkochte producten weer beschikbaar zijn, worden deze producten niet automatisch verzonden en is er dus een nieuwe bestelling nodig.
Uitverkochte producten worden niet in rekening gebracht. Het bedrag ervan wordt automatisch teruggestort op via de oorspronkelijke betaalmethode.
KAN IK ARTIKELEN RESERVEREN?
Het vrijblijvend reserveren van een artikelen is helaas niet mogelijk.
WAAROM IS EEN ARTIKEL LATER GOEDKOPER?
Hou er a.u.b. rekening mee dat de prijzen kunnen wijzigen. Ons aanbod is afhankelijk van acties, trends en het artikelbestand. Als een artikel in prijs is gedaald en u het al hebt gekocht, kunnen wij achteraf geen prijsverschil uitbetalen.
HOE HOOG IS DE MINIMALE BESTELWAARDE?
De minimale bestelwaarde per bestelling is 24 €.
IS ER SPRAKE VAN EEN BESTELLIMIET?
Nee, in principe geldt er geen limiet voor bestellingen in de s.Oliver online shop. Bij achteraf betalen gelden voor nieuwe klanten en reeds in ons bestand opgenomen klanten echter verschillende maximale bestelbedragen. Om ook bestellingen met een hogere bestelwaarde aan u te kunnen leveren, bieden wij u als alternatieve betaalmethoden creditcard en betaling vooraf.
KUNNEN DE PRODUCTEN DIE IK HEB GESELECTEERD OOK ALTIJD GELEVERD WORDEN?
Normaal gesproken worden in onze webshop alleen de artikelen getoond die ook echt verkrijgbaar zijn. Hoewel onze database zeer regelmatig wordt bijgewerkt, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat op het tijdstip dat u uw bestelling geplaatst hebt, een artikel niet meer op voorraad is.
De beschikbaarheid van de door u geselecteerde artikelen wordt echter voor afronding van het bestelproces automatisch nog een keer gecontroleerd. Mocht een artikel in de tussentijd niet meer op voorraad zijn, dan verschijnt er direct een melding op uw scherm.
In het geval dat meerdere mensen tegelijkertijd een artikel bestellen waarvan er nog maar eentje beschikbaar is, kan helaas pas na verwerking van uw bestelling worden vastgesteld of het gewenste artikel nog kan worden geleverd. Kan een bestelling niet worden uitgevoerd omdat een artikel is uitverkocht, dan brengen we u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.
IS HET MOGELIJK DAT AL UITVERKOCHTE PRODUCTEN LATER WEER LEVERBAAR ZIJN?
Ja, het is in principe mogelijk dat een artikel dat eerder in een bepaalde maat en/of kleur was uitverkocht, op een later tijdstip weer kan worden geleverd. Het is daarom de moeite waard om regelmatig een kijkje te nemen in de s.Oliver online shop om de beschikbaarheid van uw gewenste artikel te controleren.
KAN ER INFORMATIE OVER DE MOGELIJKHEID TOT NALEVERING VAN AFZONDERLIJKE ARTIKELEN WORDEN GEGEVEN?
Nee, het is helaas niet mogelijk concrete uitspraken te doen over of een artikel op een later tijdstip al dan niet opnieuw beschikbaar zal zijn.