VERZENDING | LEVERTIJDEN | BETAALMOGELIJKHEDEN

HOE HOOG ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Onze verzendkosten zijn 4,95 €, met een minimale bestelwaarde van 24 €.

Indien een expresverzending via DHL Express gewenst is, worden de te betalen verzendkosten verhoogd tot € 9,99, ongeacht de grootte en het gewicht.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Onze bezorgtijd bedraagt over het algemeen 2-4 werkdagen.

Bij betaling met creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor de veiligheid van onze klanten en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verstuurd.

Tijdens actieperiodes kan hiervan worden afgeweken. U krijgt de actuele levertijd tijdens het bestelproces te zien of dezewordt in uw winkelmandje weergegeven.

Bij betaling via creditcard kan in uitzonderlijke gevallen de vermelde bezorgtijd met een dag worden verlengd. Voor uw veiligheid en om misbruik met creditcards uit te sluiten, wordt het artikel pas na een positief antwoord van de betreffende kredietinstelling verzonden. In dit geval wordt de toeslag natuurlijk niet in rekening gebracht.

LET OP HET VOLGENDE BIJ EXPRESBESTELLINGEN:

Bij een volledige retourzending worden deze kosten niet vergoed en moeten ze door u betaald worden.

Betaling vooraf is niet mogelijk bij expresverzending.

De precieze levertijd is afhankelijk van uw postcodegebied. Een overzicht vindt u hier, in het DHL EXPRESS postcode-overzicht.

Het is helaas niet mogelijk om via DHL Express parfum of aerosolhoudende stoffen te versturen.

In het kader van fraudepreventie is bij de betaalmethode 'factuur' het niet mogelijk het bezorgadres achteraf te wijzigen. Verder is het niet mogelijk om via de bezorgdienst het pakket door te sturen naar een store. Het is eveneens niet mogelijk om iets op een postbusnummer te laten bezorgen.

WAT DOE IK ALS MIJN PAKKET NIET AANKOMT?

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging via e-mail. Als uw pakket ondanks de verzendbevestiging niet binnen maximaal vijf werkdagen bij u aankomt, kunt u contact opnemen met ons serviceteam.

WELKE BETAALMETHODEN ZIJN ER?

U kunt bij ons heel eenvoudig via een factuur, met PayPal of per creditcard (Bancontact, Visa, MasterCard, American Express) betalen.

BETALING VIA KOOP OP REKENING (FACTUUR)

In samenwerking met Riverty bieden we de betaalmogelijkheid van achteraf betalen aan. Na selectie van de betaalmethode voert Riverty een kredietwaardigheidscontrole uit waarbij u al enkele seconden later over het resultaat wordt geïnformeerd. Als blijkt dat de kredietwaardigheid onvoldoende gegarandeerd is, kunt u gebruikmaken van de alternatieve betaalmethoden.

Na afronding van een bestelling verstuurt Riverty een e-mail met alle benodigde betaalgegevens. Gebruik enkel de door Riverty gedeelde bankgegevens en het door Riverty gedeelde betalingskenmerk. Betalingen die hiervan afwijken kunnen we helaas niet thuisbrengen.

Openstaande facturen en andere opties voor de betaling en het beheer van betalingen kunnen op elk gewenst moment worden bekeken via het klantenportaal My Riverty (link: https://my.riverty.com/nl-nl).

Meer informatie: https://www.riverty.com

BETALING PER PAYPAL

Bij het kiezen van PayPal als betaalmethode in de check-out wordt u, na het klikken op 'verder', automatisch doorgestuurd naar de website van PayPal. Met PayPal kunt u heel eenvoudig onder vermelding van uw e-mailadres en uw wachtwoord betalen. Het betreffende bedrag wordt direct van uw PayPal-account afgeschreven en u ontvangt een kwitantie per e-mail.

PAYMENT PER CREDIT CARD

Wij accepteren de gebruikelijke creditcards Bancontact, Visa, MasterCard en American Express. Bovendien garanderen wij u dat zeer gevoelige informatie bij ons is beveiligd tegen toegang door derden, aangezien wij uw gegevens beschermen middels moderne techniek en alle gegevens versleuteld verzenden via een 128-bit SSL-verbinding.

Door het versturen van uw bestelling wordt het factuurbedrag op uw creditcard gereserveerd. Pas als de artikelen aan de vervoerder worden overhandigd, wordt uw creditcard daadwerkelijk belast. In geval van een retourzending zullen wij het aankoopbedrag onverwijld op uw creditcardrekening terugboeken na verwerking van de artikelontvangst.

WAAR KAN IK OPENSTAANDE FACTUREN BEKIJKEN?

In MIJN ACCOUNT vindt u elke dag een overzicht van al uw bestellingen, alle openstaande factuurbedragen en het aantal gespaarde s.Oliver-punten.

MIJN ACCOUNT is alleen beschikbaar voor geregistreerde klanten. Meer informatie over de registratie vindt u hier.

Na ontvangst van een retourzending sturen wij een bevestiging met een overzicht van alle openstaande posten van de artikelen die tot dan toe zijn geboekt en besteld.

Als u hierbij hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice .