Shoppen op basis van uw voorkeuren
s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, s.Oliver-Straße 1, 97228 Rottendorf, Duitsland creëert op deze website gepseudonimiseerde gebruikersprofielen op basis van uw online gebruikersgedrag en gebruikt daarvoor cookies. Met dit profiel zijn wij in staat om u online net zo uitgebreid te kunnen adviseren als een verkoper dat in een persoonlijk gesprek in een s.Oliver store kan doen. Verder kunnen wij ons aanbod en onze advertenties op partnersites op uw persoonlijke behoeften afstemmen, zodat voor u relevante producten worden getoond en oninteressante aanbiedingen worden verborgen. De verwerking geschiedt conform art. 6 lid 1 sub f AVG en u kunt te allen tijde gebruikmaken van uw rechten als betrokkene Als u dit niet wenst, kunt u hier bezwaar maken. Indien u twijfelt, kunt u hier de volledige privacyverklaring vinden. VERDER
Shoppen op basis van uw voorkeuren
s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, s.Oliver-Straße 1, 97228 Rottendorf, Duitsland creëert op deze website gepseudonimiseerde gebruikersprofielen op basis van uw online gebruikersgedrag en gebruikt daarvoor cookies. Met dit profiel zijn wij in staat om u online net zo uitgebreid te kunnen adviseren als een verkoper dat in een persoonlijk gesprek in een s.Oliver store kan doen. Verder kunnen wij ons aanbod en onze advertenties op partnersites op uw persoonlijke behoeften afstemmen, zodat voor u relevante producten worden getoond en oninteressante aanbiedingen worden verborgen. De verwerking geschiedt conform art. 6 lid 1 sub f AVG en u kunt te allen tijde gebruikmaken van uw rechten als betrokkene Als u dit niet wenst, kunt u hier bezwaar maken. Indien u twijfelt, kunt u hier de volledige privacyverklaring vinden. VERDER
Menu
Sluiten
Sluiten

Veelgestelde vragen

Hoe ziet het bestelproces in de s.Oliver online shop eruit?

Onze online shop heeft een overzichtelijke opbouw: U kunt de zoekfunctie bovenaan of de indeling naar categorieën gebruiken. Via de selectie van een hoofdcategorie krijgt u een overzicht te zien met alle subcategorieën van die betreffende hoofdcategorie. Nadat u de bijpassende subcategorie hebt gekozen, krijgt u een artikellijst te zien met alle artikelen uit deze categorie. Voor een beter overzicht verschijnt er aan het begin van de artikellijst een keuzemenu met enkele belangrijke... Lees meer...

Is er een bestellimiet?

Nee, in principe geldt er geen limiet voor bestellingen in de s.Oliver online shop. Bij koop op rekening gelden echter voor nieuwe klanten en reeds in ons bestand opgenomen klanten verschillende maximale bestelbedragen. Terug naar de categorie Lees meer...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunt u geplaatste bestellingen niet wijzigen. Wij kunnen noch de maat en kleur van het artikel noch het bezorgadres en de betaalmethode wijzigen. Een artikel kan ook niet worden verwijderd. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING . Terug naar de categorie Lees meer...

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij ons heel eenvoudig via een factuur, met PayPal of per creditcard betalen. Wij accepteren Visa en MasterCard. Betaling via factuur Indien u al in het klantenbestand van s.Oliver bent opgenomen, kunt u doorgaans ook via een factuur betalen. Voor betalen per factuur gelden echter wel andere maximumbedragen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, hoeft het factuurbedrag pas na uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te worden voldaan.... Lees meer...

Onze retourvoorwaarden

Alle in de s.Oliver online shop aangekochte artikelen kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst kosteloos, met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker, aan het volgende adres retourneren: s.Oliver Online Shop Parcel4you P/A Antwerpen X Noorderlaan 395 2099 Antwerpen X Indien u de geretourneerde artikelen reeds hebt betaald, maken wij het bedrag onverwijld weer over op uw rekening. Indien u het factuurbedrag nog niet hebt voldaan, kunt u de prijs voor het geretourneerde artikel natuurlijk... Lees meer...

Hoe kan ik artikelen retourneren?

1. VERMELD DE REDEN VOOR RETOURNEREN: Voordat u het retourpakket dichtplakt, kunt u het best nog een keer nauwkeurig controleren of u de reden voor retourneren op het retouretiket hebt ingevuld. Een overzicht van redenen voor retourneren vindt u terug op pagina 1 van uw pakbon. 2. RETOURETIKET OPPLAKKEN: Verwijder het retouretiket van de factuur en plak het op de bovenzijde van het pakket. De oorspronkelijke adressticker moet worden verwijderd. Of u kunt het retouretiket over de adressticker... Lees meer...

Waar wordt er bezorgd?

Levering vanuit onze online shop op www.soliver-online.be geschiedt uitsluitend in België. Als u vanuit een ander land wilt bestellen, kunt u via het vlaggetje onderaan de website uit de verschillende online shops kiezen. Binnen België leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het hoofdadres. Als factuuradres moet u in elk geval altijd uw woonadres vermelden. Terug naar de categorie Lees meer...

Hoe kan ik een artikel reclameren?

Indien u een in onze online shop gekocht artikel wilt reclameren, kunt u een e-mail sturen naar service@soliver-online.be : Voornaam, achternaam, adresgegevens, geboortedatum en eventueel uw klantnummer Opdrachtnummer van de bestelling die het te reclameren artikel betreft of het factuurnummer Artikelnummer van het te reclameren artikel of een exacte omschrijving Reden van reclamatie (Hier bij voorkeur een korte omschrijving toevoegen. Leg uit waarom u het artikel wilt reclameren. Voorbeeld: de... Lees meer...

Hoe kan ik een tegoedbon inwisselen?

Als u een tegoedbon wilt inwisselen, dient u de promotiecode in te voeren op de manier zoals wij hebben aangegeven - zonder spaties. Het best kunt u de promotiecode kopiëren en deze in het veld 'tegoedbon inwisselen' in het winkelmandje onder het totaalbedrag invoeren. Met een klik op TEGOEDBON INWISSELEN wordt de promotiecode gecontroleerd en in het besteloverzicht getoond. Werkt de promotiecode niet? Let op hoofdletters, kleine letters en spaties. Hebt u aan alle kortingsvoorwaarden voldaan?... Lees meer...

Reinigingsadvies

Ieder materiaal is anders en moet daarom ook op een andere manier worden gereinigd. Om lang van uw kleding te kunnen genieten, moet u de volgende punten in acht houden: Houd u altijd aan de reinigingsinstructies op het waslabel! Sluit voor het wassen alle haakjes, knopen en ritssluitingen om te voorkomen dat de kledingstukken zich aan elkaar vasthaken en er draadjes uit het weefsel worden getrokken. Houd bij het wassen van gemengde weefsels altijd rekening met het meest gevoelige textiel.... Lees meer...

Een moment geduld alstublieft...

Fout