Veelgestelde vragen

Hoe ziet het bestelproces in de s.Oliver online shop eruit?

Onze online shop heeft een overzichtelijke opbouw: U kunt de zoekfunctie bovenaan of de indeling in categorieën gebruiken. Via de selectie van een hoofdcategorie krijgt u een overzicht te zien met alle subcategorieën van die betreffende hoofdcategorie. Nadat u de bijpassende subcategorie hebt gekozen, krijgt u een artikellijst te zien met alle artikelen uit deze categorie. Voor een beter overzicht verschijnt er aan het begin van de artikellijst een keuzemenu met enkele belangrijke... Lees meer...

Is er een bestellimiet?

Nee, in principe geldt er geen limiet voor bestellingen in de s.Oliver online shop. Bij koop op rekening gelden echter voor nieuwe klanten en reeds in ons bestand opgenomen klanten verschillende maximale bestelbedragen. Terug naar de categorie Lees meer...

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunt u geplaatste bestellingen niet wijzigen. Wij kunnen noch de maat en kleur van het artikel noch het bezorgadres en de betaalmethode wijzigen. Een artikel kan ook niet worden verwijderd. Wij berekenen geen verzendkosten in de s.Oliver online shop. Als u de bestelling niet in ontvangst neemt, zal deze door de expediteur aan ons worden geretourneerd. Meer informatie over retourneren vindt u onder RETOURNERING & TERUGBETALING . Terug naar de categorie Lees meer...

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt bij ons heel eenvoudig via een factuur, met PayPal of per creditcard betalen. Wij accepteren Visa en MasterCard. Betaling via koop op rekening (factuur) Indien u al in het klantenbestand van s.Oliver bent opgenomen, kunt u doorgaans ook via een factuur betalen. Voor betalen per factuur gelden echter wel andere maximumbedragen. Om u daarnaast voldoende tijd voor het controleren van de artikelen te geven, hoeft het factuurbedrag pas na uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de artikelen te... Lees meer...

Onze retourvoorwaarden

Alle in de s.Oliver online shop aangekochte artikelen kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst kosteloos, met gebruik van de daarvoor bestemde retoursticker, aan het volgende adres retourneren: s.Oliver Online Shop Parcel4you P/A Antwerpen X Noorderlaan 395 2099 Antwerpen X Indien u de geretourneerde artikelen reeds hebt betaald, maken wij het bedrag onverwijld weer over op uw rekening. Indien u het factuurbedrag nog niet hebt voldaan, kunt u de prijs voor het geretourneerde artikel natuurlijk... Lees meer...

Hoe kan ik artikelen retourneren?

1. VERMELD DE REDEN VOOR RETOURNEREN: Voordat u het retourpakket dichtplakt, kunt u het best nog een keer nauwkeurig controleren of u de reden voor retourneren op het retouretiket hebt ingevuld. Een overzicht van redenen voor retourneren vindt u terug op pagina 1 van uw pakbon. 2. RETOURETIKET OPPLAKKEN: Verwijder het retouretiket van de factuur en plak het op de bovenzijde van het pakket. De oorspronkelijke adressticker moet worden verwijderd. Of u kunt het retouretiket over de adressticker... Lees meer...

Waar wordt er bezorgd?

Levering vanuit onze online shop op www.soliver-online.be geschiedt uitsluitend in België. Als u vanuit een ander land wilt bestellen, kunt u via het vlaggetje onderaan de website uit de verschillende online shops kiezen. Binnen België leveren wij uw bestelling op elk door u gewenst adres, d.w.z. dat het bezorgadres niet gelijk hoeft te zijn aan het hoofdadres. Als factuuradres moet u in elk geval altijd uw woonadres vermelden. Terug naar de categorie Lees meer...

Hoe kan ik een artikel reclameren?

Indien u een in onze online shop gekocht artikel wilt reclameren, kunt u een e-mail sturen naar service@soliver-online.be met toevoeging van : Voornaam, achternaam, adresgegevens, geboortedatum en eventueel uw klantnummer. Opdrachtnummer van de bestelling die het te reclameren artikel betreft of het factuurnummer. Artikelnummer van het te reclameren artikel of een exacte omschrijving. Reden van reclamatie (Hier bij voorkeur een korte omschrijving toevoegen. Leg uit waarom u het artikel wilt... Lees meer...

Hoe kan ik een tegoedbon inwisselen?

Als u een tegoedbon wilt inwisselen, dient u de promotiecode in te voeren op de manier zoals wij hebben aangegeven - zonder spaties. Het best kunt u de promotiecode kopiëren en deze in het veld 'tegoedbon inwisselen' in het winkelmandje onder het totaalbedrag invoeren. Met een klik op TEGOEDBON INWISSELEN wordt de promotiecode gecontroleerd en in het besteloverzicht getoond. Werkt de promotiecode niet? Let op hoofdletters, kleine letters en spaties. Hebt u aan alle kortingsvoorwaarden voldaan?... Lees meer...

Reinigingsadvies

Ieder materiaal is anders en moet daarom ook op een andere manier worden gereinigd. Om lang van uw kleding te kunnen genieten, moet u de volgende punten in acht houden: Houd u altijd aan de reinigingsinstructies op het waslabel! Sluit voor het wassen alle haakjes, knopen en ritssluitingen om te voorkomen dat de kledingstukken zich aan elkaar vasthaken en er draadjes uit het weefsel worden getrokken. Houd bij het wassen van gemengde weefsels altijd rekening met het meest gevoelige textiel.... Lees meer...

Wij vinden je privacy belangrijk!
Wij vinden je privacy belangrijk! Wij gebruiken op onze website cookies en trackingmethoden om je uitvoerig advies te kunnen geven en de voor jou geselecteerde producten te kunnen aanbevelen. In je privacyinstellingen kun je zien welke diensten we gebruiken en kun je te allen tijde, ook door de instellingen achteraf te veranderen, zelf beslissen of en in hoeverre je hiervoor toestemming wilt geven.
Ik ga akkoord
Jouw privacyinstellingen
Om je een optimale, op je individuele behoeften afgestemde gebruikerservaring in onze online shop en met onze advertenties te kunnen bieden, werken wij samen met verschillende dienstverleners en technologieaanbieders en maken we daarbij gebruik van cookies en trackingmethoden. Om het voor jou overzichtelijk te maken, hebben wij deze diensten in het volgende overzicht voor je samengevat. Kies zelf waarvoor je conform art. 6 lid 1 sub a EU-AVG toestemming wilt geven voor de gegevensverwerking. Je kunt deze te allen tijde herroepen door de privacyinstellingen te wijzigen. Meer informatie over individuele dienstverleners en de verzameling van gegevens vind je in onze privacyverklaring.
Zoekmachines
Wij gebruiken trackingmethoden van de zoekmachineproviders om onze advertenties te optimaliseren, zodat je onze online shop ook in de toekomst gemakkelijk kunt vinden bij relevante zoekopdrachten in gangbare zoekmachines. Om de relevantie van een advertentie te bepalen, wordt bijvoorbeeld geregistreerd, welke categorieën de bezoeker van de shop interesseren en of er een bestelling is geplaatst. Deze gegevens worden gepseudonimiseerd doorgegeven aan de zoekmachineprovider.
Display
Wij werken met Display netwerken en dienstverleners samen om je ook op externe websites relevante advertentiebanners te kunnen tonen. Om de advertenties te kunnen optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden die gegevens over het surfgedrag verzamelen, deze in cookies opslaan en gepseudonimiseerd overdragen aan de technologieaanbieder.
Portalen
Buiten onze online shop presenteren we je onze spannendste aanbiedingen en populairste producten ook op externe productportalen, zodat je ze gemakkelijker kunt vinden. Om de productselectie te optimaliseren, gebruiken we cookies en trackingmethoden, bijvoorbeeld om vast te stellen welke artikelen bijzonder populair zijn en of er een bestelling is geplaatst naar aanleiding van de advertentie.
Affiliate
Wij werken met affiliateprogramma's samen en gebruiken hun cookies en trackingmethoden, zodat je geen enkele spannende actie mist en kunt profiteren van onze bonusprogramma's. Affiliateprogramma's zijn partnernetwerken van afzonderlijke website-exploitanten, zoals portalen voor vouchers, bonusprogramma's en bloggers. Met behulp van de technologieën wordt vastgesteld of de gebruikte reclamemiddelen van de affiliates een bestelling hebben gegenereerd, waardoor jij en de partner profiteren.
Retargeting
We werken samen met retargeting providers, zodat we je advertentiebanners op externe websites met relevante producten kunnen tonen, waarvoor je in onze online shop al een keer interesse hebt getoond, maar die je nog niet hebt gekocht. Hiervoor worden op onze website bewegingsgegevens geregistreerd, bijv. welke artikelen je hebt bekeken of in je winkelmandje hebt gelegd. Wees niet verbaasd: als je besluit bezwaar te maken tegen de verzameling van gegevens met het oog op retargeting, wordt er een nieuw venster geopend dat je doorstuurt naar onze retargeting provider. Volg de op de pagina aangegeven instructies om te garanderen dat er in de toekomst geen gegevens meer aan deze partner worden doorgestuurd. Sla vervolgens je gegevens op om het proces te voltooien.
Sociale netwerken
Om je spannende acties en op jou afgestemde advertenties op je favoriete socialmediakanalen te kunnen tonen, gebruiken wij hun cookies en trackingtechnologieën. Hiervoor worden gepseudonimiseerde gegevens naar de netwerken verzonden en eventueel door het netwerk samengevoegd met andere gegevens.
Personalisering
Wij vinden je individuele shopervaring belangrijk! Wij verzamelen gegevens over je bewegings- en koopgedrag in onze shop om je individueel productadvies in de online shop en in de newsletter aan te kunnen bieden. Hiervoor gebruiken we cookies en trackingmethoden.
Opslaan

Een momentje a.u.b. – je geduld wordt beloond

Fout

Sluiten